EDIT: da du skriver om en august reload bonus op til $1000 (8 pp pr. $) og 90 dage til at spille fri, længere nede i tråden - men ikke har svaret her i tråden, håber jeg at du svarer nu :)
Hvis det er imod reglerne at linke (vel ikke hvis det bare er til eurobets side?? hvor jeg btw ikke kan finde ovennævnte bonus) - håber jeg du bare kan skrive bonus coden, da denne bonus virkelig ville være lækker at få fingre i, for mig og sikkert også mange andre!
Og nu er det jo ikke august så meget længere, så begynder så småt at "panikke" :)
På forhånd tak!
-birdshake
Original post (ligegyldig nu):
Hey Pokernet!
Overskriften gør det vel nogenlunde klart at jeg er i tvivl om hvad man kan bruge PP's til på Ongame (ud over at spille bonusser fri).
Har prøvet at søge på google samt sende en e-mail til eurobet's support, men uden held og uden svar.
har ca. 3,5k PP's (man er jo lowroller) som jeg da håber jeg evt. kan bruge på nogle små tour tickets eller noget (anything) - kan ummidelbart heller ikke finde nogle tours hvor buyin er PP's, så er lidt i tvivl om det overhovedet er muligt, synes bare det er lidt mærkeligt hvis man intet kan bruge dem til ud over at måle hvor meget man raker for.
Mener at have hørt noget om nogle bronze-sølv-guld tours, men kan slet ikke finde dem, så hvis disse PP tours eksistere, vil jeg meget gerne vide hvordan man kan købe sig ind.
På forhånd tak!
-birdshake
Zaphod2000 (ang. eurobet bonus)
Det kommer an på hvilket skin du spiller på. De fleste skins lader dig købe turneringsbilletter for dem, nogle skins kan du veksle til cash osv..
På Eurobet kender jeg ikke det præcise system, men 3500 point vil under alle omstændigheder ikke kunne købe alverden.
Tak for svarene so far. Er godt klar over som zaphod2000 siger at 3,5k pp ikke er alverden, men alt er jo relativt - og vil sådan set bare få al den value ud af de dollars jeg raker. Nu er de point også kun for sammenlagt godt en måneds spil, men regner med at spille der noget mere og rykke op i limit snart (hvis jeg ikk' lige SKAL badbeates for et Buy In hver eneste gang jeg er lige ved at ha rullen til at rykke op :D) - og så vil pointne jo formere sig!
Så here it goes: er der nogen der har erfaring med brug af PP's på Eurobet? Hvis man kan købe tour tickets, cashback eller få tilsendt en pokerbog - hvordan gør man det så?
Synes personligt det er lidt tamt at supporten ikke svarer på min e-mail, hvori jeg stiller dem samme spørgsmål, så håber pokernet kan komme mig til undsætning :)
FANX IN ADVANXED!
-birdshake
Inden jeg stoppede på eurobet skrev jeg og spurgte dem om man kunne bruge sine PP til noget. Jeg fik et autosvar tilbage (noget de generelt er supergode til på eurobet), hvor der stod at det var i deres fremtidige overvejelser, men at de på daværende tidpunkt ikke kunne tilbyde nogen form for PP-retribution. Det er så ca. 1 år siden .. ved ikke om der er sket mere siden ??
@Mika
Tak for svaret, er selvfølgelig ikke er det jeg havde håbet på at høre, tror også de ville gøre mere reklame ud af eventuelle cashback deals/PP tickets.
Ser dog ud til at der ikke er sket det store, ud over at de ikke engang sendte mig et autosvar (skidt service).
nånå, igen tak for at i gad bruge tid på at svare - må bare nøjes med min rakeback + evt. bonusser.. :)
-birdshake
Eurobet giver ikke noget for pointene.
Mht deres support, så tror jeg det er den ringeste jeg nogensinde har prøvet, og jeg har desværre haft fat i dem flere gange. Hver gang kommer der et standardsvar, hvor de ikke har læst hvad jeg skriver, og herefter tager det 4-5 mails inden jeg kan gå hjælp til mit problem. En væsentlig grund til at det er meget minimalt hvad jeg spiller hos dem.
Forøvrigt er deres support hjemmeside jo så retarderet at jeg flere gange har skrevet til dem mailadresse de har på deres hjemmeside, altid uden svar. Når jeg så fatter at jeg skal maile dem gennem det interne mailsystem (eller hvad det nu hedder det i klienten), så får jeg så at vide at de aldrig har modtaget de andre mails. Rimeligt underligt system, og sammenholdt med ovenstående, hvor de svarer i øst når man spørger i vest, så viser det bare at de ikke skal have mine penge, hvis jeg ikke er mere interessant som kunde for dem.
@Jensen
Ja, det er sgu en fesen support. Spiller der også selv kun fordi jeg tror det er den ongame side hvor jeg kan få bedst rakeback + Bonus.. tror faktisk jeg har hvad der ca. vil svare til 80% rakeback hvis man inkluderer bonusser, og der er rigeligt at spille fri - i hvert fald lige nu :P
Men det er sgu også den eneste grund til at jeg spiller på et så "useriøst" skin
Hvilket bonuser finder du på eurobet birdshake, jeg kan sgu ikke rigtigt finde nogen :)
pokerroom har et super vip-program..dog ikke skattefrit
@King Khan
100 % op til 600$ sign up, og 100 $ reload pr. måned. Dem jeg kan finde.
Sådan som jeg opfatter det, er det op til de enkelte skins på ongame-netværket at benytte Player points - til hvad de nu kan finde på.
Det er ikke noget netværket administrerer. Ongame er også et af de eneste netværk, som jeg har kendskab til, der ikke har fælles freerolls, hvor eksempelvis PP kunne benyttes som buy in.
Jeg spiller hos Primepoker.com på ongame-netværket. Her opretter de deres egne freerolls, som kommer til at ligge under "Restricted" i lobbyen, hvor adgangskravet er 100 PP, 500 PP osv.
De er også ved at lancere et VIP-program som du indgår i når du har opnået 5000 PP.
Eurobet har en 100% op til $1000 reload promo i August måned (8 PP per $ release krav på 90 dage)
@Zaph hvor har du set det henne? Har ihvertfald ikke fået nogen mail om det.
bumb
@zaphod2000
kan vi ikke lige få et link eller koden til den reload ?
country...
Hvad med mansion? Jeg har 70894 PP fra den gang de kørte med kæmpe overlay. Kan man bruge dem til noget nu?
bumb
@Zaphod2000
Er også meget interreseret i den bonus, og nu er august jo snart slut :)
Jeg ved ikke om den er generelt brugbar, men her :
img0.eurobet.com/email_images/Eurobet/terms/15/summer08_terms.html
mange tak zaphod
den virker fint her, det er sku en super bonus når man også har RB.
jeg har også fundet en $500 bonus men det er 10pp per $, og 2 mdr til at spille den fri.
koden er GET500 hvis nogen gider den også, jeg har ikke noget link.
country...
@countryboy
godt at se jeg ikke var den eneste der var helt vild efter den her bonus :)
mht. den der GET500, ved du så hvornår den udløber? altså sidste dato man kan påbegynde at spille den fri
woooho, igen thanks zaphod!
@birdshake
nå ja det glemte jeg vist ;)
The offer is a 10xPP reload bonus up to $500 and can be activated from today until 31st of August. The great thing with this bonus is that it will _not_ be deducted from any other promotions or campaigns given through XXXXX Thus, all money from this bonus will be in addition to the great offer you already get!
XXXXX er ikke min affiliate men koden virker fint ;)
country...
Har næsten alle mine penge på pokerkontoen, og ikke på min sportskonto. Må man overføre til sportskontoen, og herefter lave deposit (står ikke i T&C såvidt jeg kan se), eller skal det være nye penge?
@jensen
ja du overfører bare til sport, også igen til poker og skriver koderne, ingen nye penge er nødvendige.
dette kan du også gøre med de månedlige $100 bonusser.
@virgilen
du kan godt taste begge koder ind, men den ene bonus vil så bare stå i kø.
country...
Jeg må være totalt blind! Hvor kan man se om man har fået den, og hvor langt den er gennemspillet?
Åben din Eurobet klient!
Klik på Lobby derefter "Account/Cashier (Website)"
Så kommer der en webside frem samt en ny webside der hedder Account Options..
Der klicker du på -- Kig billede!
Billedeupload.dk/showpic-3541.jpg
SiFFer..
tastede summer08 og fik 1000$ x 8 og 2 måneder til at cleare - havde håbet på 500$ og 3 måneder, men wtf kan være det kan få mig igen med at spille igen ;)
@knudsen
ved ikke hvorfor du kun fik 2 måneder, skulle gerne være 90 dage. Men da det er en 100% reload promotion, skulle du for at få bonussen på 500$ overføre 500$ når du bruger koden, går ud fra du brugte $1k+ siden det blev en 1k bonus.
@countryboy
"du kan godt taste begge koder ind, men den ene bonus vil så bare stå i kø."
betyder dette at hvis man i bonusfeltet skriver "SUMMER08GET500" (uden mellemrum?) og overfører 500$ vil man de begge komme i kø, og når man så har clearet den første, påbegyndes den anden automatisk? og hvis det nu tager 2 måneder at spille den første fri (SUMMER08) er den anden (GET500) så udløbet? eller er de 2 måneder man har til at cleare først EFTER man har påbegyndt at spille den fri?
Har muligvis misforstået dig fuldstændigt, da jeg synes dette lyder lidt mærkeligt (2 koder på én gang??) - kunne ellers være lækkert nok, så var der sgu bonusser til det næste lange stykke tid :)
-birdshake
@birdshake
nej du skal taste koderne hver for sig, så står den sidste i kø.
altså jeg er igang med GET500 og nu har jeg så skrevet koden SUMMER08
den står så i kø, og begynder automatisk når GET500 er cleared.
var det hvad du ville vide ellers forstår jeg vist ikke ;)
country...
@SiFFer
tak for hjælpen med at se bonusdelen ellers :)
@birdshake
ja sov lidt i timen og overførte 1k - Det kræver ca 40K hænder på NL100... meste jeg nogensinde har spillet en månede er 16K hænder ;)
men jeg går efter den - har længe savnet lidt motivation efter 4 måneders stampe. Er nu rykket ned på NL100 og går efter at få den gennemspillet her ;)
@country
Så hvis jeg vil ha GET500 i kø efter SUMMER08 reloader jeg fx $500 til min pokerbalance med koden SUMMER08, for derefter at reloade $500 med GET500 til min pokerbalance?
Hvis ja, begynder de to måneder man har til at cleare GET500 så først når man er færdig med at spille SUMMER08 fri?
jeg fik forresten også kun 60 dage til SUMMER08 bonussen.
country...
@birdshake
1. ja
2. tiden begynder når du skriver koden, så hvis du vil have mest tid så skal du vente med den ene kode til sidste dag i august.
country
Men hvor finder man disse bonusser, hvis man nu ikke lige surfer pokernet...