Så er det tid til at tilmedelde sig dette års Zombieløb. Jeg deltog sidste år og kan kun anbefale det. Det er klart de fedeste/sjoveste/intense 5km jeg løb/sprintede/skreg den dag.
Trailer til dette års løb
Det skader ikke at skrue en smule op for lyden når man ser traileren.
Løbet foregår i Vallensbæk. Deltagelse koster kr. 250,-
Se evt. nærmere på deres hjemmeside på linket nedenfor.
Zombieløbets hjemmeside
Be there, or be scared....
Zombie løb 2014
5KM? det er fuldstændig urealistisk at skulle nå så langt, ellers tak du! Jeg sparer mine 250kr, bestiller en pizza, noget cola, og æder noget snolder ♥
Jeg er skam gammel nok til at have det sjovt, Kan dog ikke se hvad betydning min alder har i forhold til løbet, hvor folk fra alle alders klasser deltager. I år løber jeg sammen med den ene af mine sønner, mens den anden deltager som zombie sammen med sin mor.
@clrawe
Ens evne til at ku bruge sin fantasi og indleve sig i et uvirkeligt event er ikke et tegn på umodenhed..
Om det så er D&D, WW, comic con eller rollespil, er man ikke barnlig bare fordi man finder et andet univers spændende
Jeg tror også jeg har fået hooked hele familien... Min kone som løber, og den store datter og jeg som zombie :-)
Skidt at planlægge det samme dag som Nordic Race - The Beach. ellers havde jeg klart stillet op :)
clrawe skrev:
Hvor gammel er du?
Der var engang hvor jeg egentlig respekterede din profil. Men synes godt nok du gentagende gange fremstår som en større og større idiot.
Fuck det ser sjovt ud :o)
Hvis det passer med arbejde og familien skal jeg da deltage
Typisk at jeg først ser tråden nu. Var på ferie da den blev oprettet.
Var tilmeldt som zombie sidste år, og havde lånt div. redskaber fra et hospital (drop-pose, drophandske, tape, patient-trøje) som jeg ville skabe en nice zombie med, men lændehold efter en floorball-træning satte en stopper for dén idé :( ville gerne have løbet i år. Satans!
Hold kæft det var skægt - noget mudret, men det gjorde det bare nemmere at fange folk :-)
Yup vi havde 6 styk i vores gruppe - de kunne sprede kaos hele tiden...
Vi havde DR kamerahold med i vores gruppe der laver et program til halloween om løbet :-)
Fedt. Det vil jeg se frem til at se. Havde selv kamera med , men resultatet blev umiddelbart ikke for godt