Rensede lige Mike Matusow og vandt en lille 24K pot. Han hedder Colonel Hazard så vidt jeg kan læse mig til herinde fra tidligere indlæg
Julle
Zupp på Full Tilt 200/400 PLO
Zupp spiller godt nok defensivt...Spiller han lidt over sit limit eller fatter jeg bare nada af Omaha? Benyamine renser fandme max når Gus ikke er der så vidt jeg har set
EDEE en kæmpe tyr der har haft et godt sving idag.Men gud straffer snart
Synes generelt EDEE er dygtig. Benyamine svinger uhyggeligt, nogle dage taber han alt, andre dage renser han vildt.
Tænkte på om dette kan passe? "KaiBuxxe is Niki Jedlicka an austrian" Han har lige sat sig ved PLO bordet med zupp
Full Tilt Poker Game #3253818743: Table Erwin (6 max) - $100/$200 - Pot Limit Omaha Hi - 19:56:09 ET - 2007/08/14 (partial)
Colonel Hazard calls $1,300
*** FLOP *** [Td Js Qh]
Darwinsim has 15 seconds left to act
Darwinsim bets $1,800
Colonel Hazard raises to $9,500
Darwinsim raises to $9,792, and is all in
Colonel Hazard calls $292
Darwinsim shows [Ah Kd Tc Ac]
Colonel Hazard shows [Qs Kh 5s Th]
*** TURN *** [Td Js Qh] [5d]
*** RIVER *** [Td Js Qh 5d] [6d]
Darwinsim shows a straight, Ace high
Colonel Hazard shows two pair, Queens and Tens
Darwinsim wins the pot ($23,682) with a straight, Ace high
*** SUMMARY ***
Total pot $23,684 | Rake $2
Board: [Td Js Qh 5d 6d]
Seat 1: David Benyamine is sitting out
Seat 2: Colonel Hazard showed [Qs Kh 5s Th] and lost with two pair, Queens and Tens
Seat 3: Mike Matusow (button) didn't bet (folded)
Seat 4: KaiBuxxe (small blind)
Seat 5: Darwinsim (big blind) showed [Ah Kd Tc Ac] and won ($23,682) with a straight, Ace high
Når man falder af i hænder som denne.... så er det altså svært drenge :(
www.highstakesdb.com/forum/Topic121666-16-1.aspx
ja det er øvsen
ja kaere zupp
det er jo en verdensklasse badbeatpot ikke?
hvad med at fatte at du spiller et niveau du ikke har nogen berettigelse til, tvivler staerkt paa at du kan klare dig i 1-2 sjakkene, og saa spiller du hoejlaert klovn i de hoeje sjak paa full tilt, sygt at se paa, men held og lykke, vil meget gerne se et aarsregskab for dit highrollspil, hvis du har overskud siger det mere om spillet end om dit spil, jeg aeder min mormors gamle hat hvis dit spil kan klare sig paa fulltilt highstake-bordene. men ok held er en stor faktor i plo
mv hildas kjeld
naeh ikke rigtigt, engang imellem er det bare for meget at hoere paa all de nyfaldne frugters expertcommentarer som er helt ud i skoven, og zuppedrengen er et A exempel derpaa.. ex serganten tror stadig han har faet lidt for mange stjerner paa fra militaertiden, og det er nogle gange sundt lige at stikke en finger i jorden og se at virkeligheden maaske er en anden end den enoejede maade gutter som han ser den paa.. , man bliver ikke verdensmester af at spille plo 1 eller 2 gange om ugen i et par aar min ven det er helt andre ting der goer sig gaeldende..og zuppedrengens defensive callstation variant duer med statsgaranti ikke..
@hilda
Nu er det ikke normalt jeg giver bruge tid på at snakke om hvad andre synes om andre.
Men lige din kommentar synes måske mere malplaceret end mange andre, og tyder mere på en generel misforståelse af hvad der sker i udviklingen af en pokerspiller.
og så bliver det jo helt anderledes :)
Så nu får den et skud på om vi kan få en saglig diskution - og ikke en "pege fingre/jeg er misundelig"-diskution om værdien i det spil for Zupp.
Det at den kære Zupp smider 130K i det højeste PLO spil på nettet er nok en meget velkalkuleret risici. og vel at bemærke en risici de fleste pokerspillere løber fra tid til anden.
I bund og grund handler det måske ikke så meget om at han taber 130K - det er jo "kun" godt 3 buyin's, hvilket ikke er meget.
Men hvis en pokerspiller ved udvikle sig, så er det jo nødvendigt at spille mod bedre spillere end en selv - eller i tilfældet af at man er den bedste i verden - at man stadig presser sig selv mod de bedste modstandere man kan finde.
Jeg tror(og det er for egen regning) at Zupp får 2 ting ud af hans spil på Full Tilt:
1. Han tager et skud på et niveau over hans normale, og det kan give jackpot eller koste lidt.
2. Han lære utrolig meget mere på dette niveau, således at han vinder mere på hans normale niveau.
Den sidste del er nok så vigtig.
Hvor mange gange har du ikke selv som pokerspiller - i forskellige stadier af dit karrierer - spillet 1-2 limits over hvad du normalt gør?
og hvor gange har du ikke tabt på dette niveau - men samtidig lært utroligt meget??
I bund og grund håber jeg at du har prøvet et højere limit, og lært af det. Ellers er du jo gået glip af en masse viden om spillet.
Derved er vi igen tilbage ved spørgsmålet:
Udvikler man sig mere på et højere limit end ens normale og prisen er det værd?
JA - er mit svar, så længe man kan begrænse sine nederlag til få buyins er den nye viden meget værd.
Hvad er dit svar ?
tak for din dybdegaaende analyse af mig vs zuppedrengen
naar vi nu taler om malpalcerede vidneudsagn saa laes lige din egen kommentar.....
A du har ingen som helst mulighed for at danne dig et indtryk af hvad jeg har spillet og hvorfor, og pegen finger af zupp er ikke meningen overhoved,og 130 k er ikke = 3 buyins zuppedrengen koeber altid in for min. i dette tilfaelde 4k.og godt nok er zuppedrengen en af de nykomne medieliderlige happydrenge, men mener bare det kan goeres med maade,osse helt ligemeget hvad jeg mener, er ment som en kommentar til de alt for mange doegnflue talenter der kommer til hele tiden, der er jo ikke den helt store grund til at proeve kraefter med de allerbedste og rigeste, naar man paa ingen maade er kvalificeret til det hverken oekonomisk eller spillevidenskabligt men den glade sergent er forhaabentlig sponsoreret, ellers er han sku direkte for dum, og grunden til at han skriver om at han skal spille det hoeje spil paa fulltilt er helt bevidst for at selvtilfredstille sig selv...
og hvad er det lige han kan laere af at spille mod nogen som spiller klasser bedre end ham selv, som han ikke kan ved at se spillet uden at deltage??
og ja kaere ven jeg har selv levet af plo de sidste 15 aar paa mellemniveauer, og har selvfoelgelig ogsaa spillet mod bedre og mere kapitalstaerke spiller end jeg selv.. men det er helt indlysende at zuppedrengen ikke har noget at goere i eliteserien
mvh hildas kjeld
@ hilda
og ja kaere ven jeg har selv levet af plo de sidste 15 aar paa mellemniveauer, og har selvfoelgelig ogsaa spillet mod bedre og mere kapitalstaerke spiller end jeg selv..
Det er fandme stærkt at ha levet af PLO siden du var 10 år.. WD
haha en professor har vaeret inde og smugkigge min profil , ku jo vare at saettersisen havde lavet en fejl der men meget talentfult knish
Jeg er meget talentfuld, det er stort set det eneste jeg er enig med dig i.. :-)
Du er lidt indebrændt ikke Hilda? :-)
Et af dine første indlæg....i dette tilfælde vedrørende Gus Hansen
"du har da ret lods,men er bare træt af at det hele
kun drejer sig om danmarks bedste og kendeste
(pokerspiller) over det hele, og gutten spiller som en pose L... og det gør han ret tit sku jeg hilse og
sige (bred enighed blandt de bedste spillere herhjemme) dk.!
Jeg gætter på at Spicegirls "Wannabe" er dit ynglingsnummer :-)
haha tror nu naermere det er zupp der gerne vil vaere gus 2
jeg har 0 grund til misundelse tro mig
Ihhh Hilda's Kjeld. Tak for en god griner her på denne regngrå august dag. Det trængte jeg sQ til.
Mit yndlings citat var nok dette "vil meget gerne se et aarsregskab for dit highrollspil, hvis du har overskud siger det mere om dine modstandere end om dit spil,". Som jeg har forstået det, så skriver du at hvis han har overskud så er det fordi.... tada.. hans modstandere er dårligere end ham?!? Og samtidig mener du han spiller mod for gode modstandere.. Jeez, den sidste tosse er sQ ikke født.
/Allan
ja fede mercur
du er da helt skarp hele vejen igennem, rart at se en pokernetnoerd paa arbejde. altid det der er flest diskusioner om her, at finde fejl hos andre og rakke folk ned, saa mente at denne grinermessage var helt paa sin rette plads her, saa grin du bare med.. men lad vaere at svine nice people som den svenske princesse Q4 til herinde og se jer selv i spejlet foerst pokernoerder... der er vist masser herinde som har for lidt der fungerer oppe i oeverste etage..
@hilda
der er vist masser herinde som har for lidt der fungerer oppe i oeverste etage..
Spejl?!
/Allan
Hvad er der lige galt med dig Hilda? Du er da nok noget af det mest usympatiske at høre på, stakkel! Stik dog piben ind og snup en kiks.
Hvorfor er det at du skal blande dig i hvilke levels andre spiller på? Og desuden fortælle dem at de ikke har niveau til det?
Hvis ikke du har bedre end det at skrive så undlad dog at flytte fingrerne til tasterne.
er der nogen pokernoerder der er friske paa hu plo ??limit
fra 2-4 til 10-20 gerne inden for de naeste par timer. hvad med dig fede M du lyder som en jeg godt ville voldtage, du er sikkert et stort geni
lmao
du er maaske ligefrem fan af den medieliderlige zuppedreng eller ligefrem hans pibeven???
Bare så jeg kan forstå det, så er det da en start. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,..................., værsgo, så kan du fordele dem i de indlæg du har ovenover. Det er ikke sikkert der er nok, men så må du lige sige til, ik?
Desværre Hilda.
1) jeg vil IKKE voldtages af en Kjeld, eller andre med mandenavne. Men dømmer dig nu ikke fordi du har lyst til mig :o)
2) Jeg har rent faktisk et arbejde, så kan sQ ikke lige spille kort
3) PLO er not at all my game.
Men tak for tilbuddet. Og så læs eller Toledos indlæg, for det siger vist det de fleste tænker lige nu.
/Allan
og herinde er det vist ret populaert at blande sig i lidt af hvert har jeg forstaaet. fra alt til svansedansebde superhelte til graedefaerdige damer der har faet blomster, saa hva er der lige galt i at gi en selvglad drengeroev som zupp lidt toert paa?
Så vidt jeg husker er hilda den samme som JJ_suited m.fl., så personen burde have lært af sine udvisninger.
"der er vist masser herinde som har for lidt der fungerer oppe i oeverste etage.."
LMFAO. Dine indlæg er jo spækket med banale stavefejl, og ikke eksisterende tegnsætning, men wp.
Dine påstande virker sgu også en smule - hmm - stupide.
"medieliderlige zuppedreng"
:)
gusle
der var den igen
klagen over en persons evner til at stave, godt for dig at du er saadan en dygtig dreng, saa lad vaere at gaette paa hvad jeg fik i retstavning ,du skyder med garanti forkert. det er svaert at skrive dk bogstaver naar man er paa ferie i et land der ikke har disse bogstaver paa keyboarded ,men tak for hjaelpen pokernetnoerd
Jeg taler skam også om dine generelle formuleringsevner.
Nørd? av av av den gjorde ondt.
tak gusle du virker selv som en velformulerende ung gut
flot indlaeg, og det er da fint at du blander dig i noget du ikke har en fis forstand paa,
slut herfra orker ikke at diskutere med stupide pokernetnoerder, jeg har ret til at have min mening, og en del herinde vil goere alt for at blive kommenteret i diverse pokerspalter
laes: zupp, hostrupbroedrene , wendt og andre
"tak gusle du virker selv som en VELFORMULERENDE ung gut"
Ja du havde rat... jeg ar et maget intaligente guter.
Hjulet kører nok stadig rundt, men hamsteren har da vist forlængst forladt buret.
@Zupp
Er det for lirens skyld at du spiller så højt eller mener du at du har en edge imod de andre spillere?
Jeg læste inde på 2+2 at folk mente at niveauet på high stahes bordene faktisk var lavere end på 4/8 og 5/10 bordene. Er du af samme opfattelse?
Kan ikke lige forstå at PLO 200/400 på FT er stedet hvor man tager shots mod spillere, der for det første er villige til at gamble 9/10 gange og hvor de helt 100 har BR til at spille det game.
hilda
Er du også kommet til et land hvor de heller ikke bruger store bogstaver. Hvis du, som du påstår, har spillet poker i 15 år og endnu ikke har lært at skrive med stort og sætte kommaer - så har du måske prioteret forkert.
Duce
quote: "udover det er der andre der keder sig paa en doedsyg regnfuld morgen?"
quote: "det er svaert at skrive dk bogstaver naar man er paa ferie i et land der ikke har disse bogstaver paa keyboarded ,men tak for hjaelpen pokernetnoerd."
WEIRD!!!!!!!
@Andy Cole
Lol, sad og tænkte præcis det samme.. jeg var bar for doven til at skrive:)
det kan ikke være fordi han mener han har en edge, fordi med de meget lidt dybe stakke han spiller med har han ikke chancen for at udspille sin modstander, men bare skubbe til midten og håbe hans par procenter holder. så det må være for rent lir og det er jo også fedt, jeg gør det selv af og til på et lidt lavere niveau end zupp.
det er tng som disse zupp, åbenbart er med til at betale
www.cardplayer.com/tv/26852
Snoogy...
hilda = juhl i forklædning................
Aaahhh, jeg synes jo lige at jeg vil indskyde at den kære Juhl er noget mere velformuleret. Agree?
@hilda
Hvorfor skulle det pludselig vaere meget svaerere at proeve at skrive paa et ikke dansk keyboard??? Det tager maaske bare lidt laengere tid.
@zxcvb
Synes du ikke det minder lidt om et seriøst blow up at tage sådanne skud?
Pengene er godt givet ud. I morgen får han kontrakt med et pokerrum, bliver blogger for eb.dk sammen med kokain Robert og Oliver Bjerrehus, bliver el' presidente for et forbund eller 2, får en klumme på acemag og måske bliver han medejer af et pokerfirma.
Må sige at journalisterne gør det virkelig godt...og hvis kendis 1 siger prut til kendis 2 på pokernet, ja så laver vi da bare lige en super feee balla serie på kanal 5, hvor de kan lave tovtrækkeri og spille poker mod hinanden. Totalt spændende.
Det feee balla lir'
minus 250K$ i denne uge... vi nærmer os vel snart din totale bankroll ?
Jeg gætter på at et skud til af denne art og zupp er færdig som pro ?
(medmindre en staker melder sig)
lol
til jer allesammen
@Humseper
@Zupp
Er det for lirens skyld at du spiller så højt eller mener du at du har en edge imod de andre spillere?
Jeg læste inde på 2+2 at folk mente at niveauet på high stahes bordene faktisk var lavere end på 4/8 og 5/10 bordene. Er du af samme opfattelse?
Jeg vil gerne svare på dette.
Tvivler nu stærkt på at man spiller så højt spil for lirens skyld. Og ja self spilles spillet fordi man tror man har edge.
De folk på 2+2 er dumme i hovedet. 4/8 og 5/10 er overbefolket med fisk på alle sites. Men jeg har en ide om at spillet til tider er svagere end et 2k el 5k spil på stars eller nogen 2k games på party.
Spillet på alle slags borde varierer meget når du kommer over 2000 plo.
Hvis der skal tages skud (dvs rulle under 40k*50 på 40000plo) mener jeg dog det skal være når der er plo fisk på bordene såsom Negran,Ivey mm og ikke når kuabuxxe sidder med position på dig.
igen igen, jeg ELKSER når folk udtaler sig om noget de aner nada om.
Gl zupp med spillet inde på fulltilt.
@Hilda
A:
Du siger jeg lægger minimum op, hver gang (4K). For det første er minimum IKKE 4K, men 8K, for det andet sætter jeg mig (næsten) altid med 16K eller mere. Hvis man går bust for det første oplæg, kan man købe sig ind for hvad som helst (max 40K). Dvs. man i princippet kan lægge én BB op. Men dette viser jo nok bare at du ikke aner noget som helst om Full Tilt, eller spil i den størrelsesorden.
B:
Kunne du evt. lægge navn til dine udsagn? Så tager jeg da gerne en saglig diskussion med dig om mit (dit) spil - det lader til du har behov for det. Søg evt. psykolog. Måske er problemet at du har fundet en syndebuk i mig, for alt det du har oplevet af nedture og skuffelser i dine 15 (?) år som "pro" pokerspiller.
C:
Give me a fucking break.... retardo nubus maximus.
Nu blev den lille arrogante Zupp sgu da fornærmet igen
1. det er fint at du har en selvtillid som en pubertetsknægt der lige har flækket hans første lolitadukke.
2. det er skønt at der stadig findes fok der i den grad har brug for at promovere sig selv - pokersporten har på ganske få år formået at skaffe flere selvbestaltede blærerøve end Nfl. på trods af at I nfl snakker man sjældent coinflips - der biver de gode som regel på toppen og har ikke brug for at skrive i avisen eller på et forum - "hej se mig allesammen jeg skal spille en kamp på søndag" eller jeg sparkede mod en donk og tabte 40000 dollars - men fred være med det - sådan er der jo kæmpeforskel på sport. Hvis man da kan kalde poker en sport
3. det er ganske fantastisk at se en mand der helst udgiver sig for B.S Cristiansens absolutte overmand med diverse blær fra sergentskolen i Sønderborg - ikke have nosser nok til at bide en smue kritik i sig. Men det var nok derfor det ikke blev til mere - med den kæft Zuppehønen render rundt med ville millitære hemmeligheder nok blive printet på hans personlige Artoblog inden for få sekunder.
Et par spørgsmål for at bevare seriøsiteten :)
hvorfor skriver man på et forum når man inderst inde godt ved at man får røvfuld - både i det spil man har gang i - samt af folk der ikke kan lide en blærerøv der har bevist gang på gang at highstakes ikke er noget for ham?
Er det fordi Frida ikke giver dig de fornødne tæsk i soveværelset at du hellere vi have tæsk offentligt - istedet for at lege med de store drenge skulle du nok kunne finde en småfed domina der vil klaske sergentrøven for et noget mindre beløb end det der foregår online?
Er du opvokset i en meget rig familie - for din opførsel tyder meget på en forkælet dreng der har haft en millitærkarriere der minder lidt om den prins Joakim havde. For han var jo også dygtig - i hvert fald i følge ham selv.
Vil du ikke nok snart holde op med din seje attitude - folk som AlexKP - ringer konstant til Millitærets overskudslager og spørger efter dine støvler - det eneste svar han fik var "nej men vi har hans bukser til salg og dem skulle du sagtens kunne passe i skridtet Alex og der er rigelig med luft omkring så sædkvaliteten kan være i top når du kommer til det stadie hvor den slags naturligt produceres"
PS alt dette var pis på en kedelig arbejdsdag. god vind fremover zupp - det er kun rart at se en der tør bide skeer med de store drenge - selvom det er svært. Det er sgu i hvert fald mere underhodende end at se Alex jamre over at hans nye pc blev stjålet proforma for at inddække overtrækket.
Desuden er sergentskolen et fedt sted - alex oplever det helt sikkert en dag hvor de opretter Teletubbies rangers.
Og Hilda - din datter er sgu sød nok - jeg var slet ikke klar over at du havde droppet vind boksen til fordel for poker - hvad siger Keld?
Forslag til ny kategori: "misundelige low-rollers diskussion om high-rollers"
Seriøst piger.. zupp3 har taget skud til højre og venstre i årevis og han er ikke ligefrem gået bust endnu.. Giv ham et klap på skulderen i stedet.
@klørkonge
Top-professionelle pokerspillere - som Zupp, der faktisk har præsteret topresultater, har store egoer.
Og jeg kan ærlig talt ikke se noget forkert i det.
Det samme gør sig gældende i erhverslivet og i sportsverdenen.
Du kommer ingen vegne ved at kravle langs panelerne.
Hold da kæft hvor er misundelse dog til at brække sig over.
Hvad er det lige Zupps fejl er her? At han spiller highstakes PLO?
Hvorfor er det lige at "mennesker" som Hilda og Klørdame går så meget op i det?
"samt af folk der ikke kan lide en blærerøv der har bevist gang på gang at highstakes ikke er noget for ham?"
Haha du fatter jo intet klørdame, der er MANGE på pokernet der kan lide liren når Zupp sætter sig og spiller de højeste PLO spil på nettet. Hvis du nu læste nogle af de andre tråde hvor Zupp spiller højt ville du se at man normalt ikke ser denne misundelse som bla dig og Hilda lægger for dagen.
Jeg kan godt lide en blærerøv der spiller highstakes, da det er supergod lir, og hvorfor blander du dig i hvor højt Zupp spiller? Har sgu ikke set nogen indlæg hvor han blander sig i hvor højt du spiller.
Det må self ikke være rart at se på hvis man er en misundelig lille muppet. Problemet ved at tilkendegive sin misundelse i så høj grad som du og Hilda gør, at det får jo bare jer til at ligne nogle fjolser.
@Zupp
A... Hvordan kan minimum både være 8K og 1BB
Så er det jo korrekt nok at når du har tabt de første 8K sagtens kan reloade 4K f.eks som du jo også gør nogle gange.
A... Hvordan viser Hildas påstand om at du buyer in for 4K at han/hun ikke aner noget om spil i den størrelsesorden ?
@Danish Wiking
Han kan da ikke bruge den info han får ved at spille disse limits til ret meget
Den måde der spilles på ved f.eks 200/400 bordene på FT virker da slet ikke på de mindre limits...Det har jeg da læst fra mange af de etablerede spillere herinde...
Og som Hilda skriver hvorfor give 130K for den viden han ku da bare railbirde som alle os andre og få næsten den samme info...
Er enig med Bajawa om at det da er ret dårligt at sætte sig lige foran KaiBuxxe
Jeg elsker liren når Zupp er ved bordet, bare sjældent han har en særlig stor stack og lidt for meget hit n'run.
Nu er der lige joinet en spiller på de store borde der hedder "Waiting for Gus" :D, kunne det være Mike under skjult nick efter han bustede i går;)
@Neonthai
Når man sætter sig for at spille, er minimum buyin $8000. JEG køber stort set uden undtagelse ind for 16000.
Når man så HAR tabt det første buyin (på min. 8000), kan man derefter købe ind for hvad som helst. Helt ned til 1 cent i princippet.
Det gælder i øvrigt alle store og mellemstore og mellemsmå borde på Full Tilt.
Dermed kan jeg udlede at Hilda ikke ved så meget, rent praktisk, om highstakes på Full Tilt. Endsige kan han dårligt have fulgt ret meget med derinde.... (Hvis man trykker på et seat, står der man skal have 8000, men alligevel RE-buyer folk engang imellem for meget små beløb).
@Flere
Jeg spiller ikke 200-400 udelukkende for at lære. Jeg spiller fordi, jeg synes gamet er godt, profitabelt og samtidigt lærerigt. I øvrigt elsker jeg at spille imod KaiBuxxe. Jeg synes ikke han spiller godt, imod min spillestil.
Han går i fælden, HVER eneste gang. Uden undtagelse... og er tilsyneladende ligeglad. Pot pot pot pot...
Jeg tror han går et stort, STORT downswing i møde men det vil tiden vise.
Tænk hvis vi ikke havde janteloven... hvad fanden skulle folk så give sig til...
Støtte andre ? Blive klogere ?
Hmm.. men det er sikkert for kedeligt..
Hvis det irriterer jer så meget at læse om hans gode/dårlige spil på high stakes, så blok sgu da bare hans indlæg.. så slipper i for ham, og dem der faktisk nyder at læse om det, de slipper for alle de mavesure indlæg..
Held og lykke Zupp..
Mvh
Glen
Zupp3.. fandt det her på en side, du bør kende efterhånden..
Er du stærkt optaget af spil. Bliver du fraværende, når du spiller eller tænker på spil?
*
Har du behov for at øge indsatsen for at opnå spænding?
*
Bliver du rastløs eller irriteret, når du er nødt til at forlade spillet?
*
Vender du tilbage til spillestedet for at vinde det tabte tilbage?
Læs ovenstående højt for dig selv et par gange...
Edit: Postede kun de første 4 linier, you get the picture..
Re-Edit: Sorry for flame, men man bliver i mega dårligt humør af at skrive på pokernet. RIGTIG dårlig stemingen herinde.
@Guti
Du kan nu imødese en IM om at han gerne staker dig.
Flot brown-noseri.
Uruk er imponeret
Vil bare sige, at jeg er glad for når zupp herinde gør opmærksom på, at han tager et skud på full tilt. Samtidig er jeg stor fan af ham som blogger. Jeg håber ikke, at han bliver træt af pokernet, fordi nogle få indebrændte fjolser skriver som de gør.
@ Uruk
Er Wauwgaming nede siden du finder tid til at besøge pokernet?
@Jacob
Nope.. har ikke hørt noget endnu, men kunne da være fedt, rejser til Vegas søndag, så kunne jeg fyre ekstra meget af der :-)
Men han kan jo ikke stake mig, hvis han taber det hele til dig.. :-)
Mvh
Guti
@Urukhaj
Smut
@Loose_Goose
Hej jeg hedder Peter, og jeg er (åbenbart) ludoman.
A:
Ja jeg er stærkt optaget af spil, dersom spil er min profession. Jeg bliver "fraværende" når jeg spiller, eftersom jeg koncentrerer mig.
B:
Ja jeg har behov for at øge indsatsen for at opnå tilfredsstillelse. Det hænger sammen med, at når man bliver bedre til noget, bliver man ved med at øge udfordringen.
C:
Ja jeg bliver skide irriteret hvis jeg er "NØDT TIL" at forlade spillet, såfremt det ikke er af egen fri vilje. Hvorfor skulle jeg IKKE blive det?
D:
Ja selvfølgelig vender jeg tilbage for at vinde det tabte tilbage. Jeg er jo ikke idiot.... Hvis jeg mener jeg har en edge, lader jeg da ikke et par fjolser godte sig for mine penge.
Bottom line:
Jeg elsker udfordring, jeg elsker at "kæmpe" for noget og jeg elsker følelsen af at yde sit ypperste og derefter velfortjent vinde. Jeg hader at tabe... og det får mig til at få en MEGET stor lyst til at vende/vinde tilbage.
Og hvis man IKKE har det sådan, med en eller anden ting i sit liv (behøver ikke være poker)... så er man kraft eddemig syg. En såkaldt, TABER.
"det er skønt at der stadig findes folk der i den grad har brug for at promovere sig selv - pokersporten har på ganske få år formået at skaffe flere selvbestaltede blærerøve end Nfl. på trods af at I nfl snakker man sjældent coinflips - der bliver de gode som regel på toppen og har ikke brug for at skrive i avisen eller på et forum - "hej se mig allesammen jeg skal spille en kamp på søndag" eller jeg sparkede mod en donk og tabte 40000 dollars"
LOL
Hvad er en muppet?