Live Sweat med 6 borde på Bet365 Poker - del 3


06/03-2015
14157 visninger

Din vurdering
3 / 5 (1 stemme)

6 Table Live Sweat

I denne videoserie spiller Bjørn en søndags session med fokus på lowstakes og flere borde. Der vil blive spillet alt fra €2 Freezeout til €20 Rebuy. Turneringerne vil være på flere forskellige stadier, så vi kommer rundt om en del fejl lowstakes spillere laver og ikke mindst forskellige tidspunkter i turneringerne.

Kommentarer

06-03-2015 17:57

Personligt kunne jeg godt tænke mig turneringsvideoer med PokerStars i stedet for. Jeg har altså synes, at den her software er ret tiltende at spille og at kigge på


06-03-2015 18:03

Altid herligt når der kommer nogle nye videoer.


Jeg har kun lige set 15min, og du kan lige få min umiddelbare mening om videoen.

Jeg synes videoen er ganske fin, såfremt den er målrettet til hyggespillerne, hvilket nok er den største andel på PokerNet.


Grunden til at jeg synes ovenstående, er at du snakker meget løst i de respektive spots. Hvis jeg skulle se sådan noget der, så skal jeg bruge flere sætninger der indeholder ord som; exploitative, boardtexture og range vs range.

Hvis folk efterspørger live sessions reviews, kunne jeg forestille mig at det skyldes, at folk meget gerne vil se hvilke hænder du spiller fra hvilke positioner, samt hvordan du gør det. Derfor tror jeg dine videoer vil blive mere attraktive, hvis du dykkede en smule mere ned i dine ranges.


Du nævner kort kvaliteten i videoen, og underordnet om det er din eller PN's fejl, så skal I simpelthen have styr på det.


I stedet for at bruge tid på at fortælle hvilke tours du spiller, så sæt det i sammenhæng når der kommer et spot, ala: "Vi har et marginalt call spot her i BB, men grundet det er en turbo-tour, er vi nødsaget til at tage nogle variansprægede spots engang i mellem."


Det var lige hurtigt lidt tanker - Jeg håber du kan bruge dem :-)


/Søren


06-03-2015 18:07
NesleiN skrev:Altid herligt når der kommer nogle nye videoer.

Jeg har kun lige set 15min, og du kan lige få min umiddelbare mening om videoen.
Jeg synes videoen er ganske fin, såfremt den er målrettet til hyggespillerne, hvilket nok er den største andel på PokerNet.

Grunden til at jeg synes ovenstående, er at du snakker meget løst i de respektive spots. Hvis jeg skulle se sådan noget der, så skal jeg bruge flere sætninger der indeholder ord som; exploitative, boardtexture og range vs range.
Hvis folk efterspørger live sessions reviews, kunne jeg forestille mig at det skyldes, at folk meget gerne vil se hvilke hænder du spiller fra hvilke positioner, samt hvordan du gør det. Derfor tror jeg dine videoer vil blive mere attraktive, hvis du dykkede en smule mere ned i dine ranges.

Du nævner kort kvaliteten i videoen, og underordnet om det er din eller PN's fejl, så skal I simpelthen have styr på det.

I stedet for at bruge tid på at fortælle hvilke tours du spiller, så sæt det i sammenhæng når der kommer et spot, ala: "Vi har et marginalt call spot her i BB, men grundet det er en turbo-tour, er vi nødsaget til at tage nogle variansprægede spots engang i mellem."

Det var lige hurtigt lidt tanker - Jeg håber du kan bruge dem :-)

/Søren

Tak for feedback Søren - det kan du tro jeg kan!

Når det så er sagt, så er der ingen tvivl om at dit niveau er højere end mit og jeg ikke føler mig stærkt nok rustet teoretisk til at undervise spillere på dit niveau.


08-03-2015 14:17

Vi skriver 2015 så den her videokvalitet er simpelthen for ringe, burde kunne gøres meget bedre. Gider knap nok se videoen da det er svært at følge med i hvad der sker.


08-03-2015 20:17

Hej Burnz. Jeg synes videoen er fin. Du er god til at forklare, hvorfor du gør, som du gør (eller som du mener, du burde have gjort). Stats fra HUD gør det af og til svært at se din hånd, og i øvrigt bliver det forvirrende for mig, at skærmen er "fyldt" med tal. Du er nogle gange god til at fortælle antal BB - det synes jeg er meget fint, idet det kan være svært at se antal chips.


Alt i alt er jeg godt tilfreds med det pokermæssige til mit niveau. Jeg spiler meget lidt tours, men hvis jeg gør, er det med cirka samme buy in. Du nævner til sidst, at du vant til at lave videoer med 1 bord, og så er det måske lige voldsomt nok at gå til 6 borde. Du kan jo forsøge en ny serie med f.eks. 4 borde, så vi også når lidt længere i turneringerne på kortere tid.


Kaj


10-03-2015 17:53

Jeg var selv en af dem, der efterspurgte et format til en video ala det her..
Outputtet er dog ikke helt som jeg forventede, da jeg i højere grad gerne ville se, hvordan du mens du multitabler, lige hurtigt kan se, at da din stack er x-ish BB kan jeg åbne AJo profitabelt UTG eller hvad ved jeg.
Man behøver umiddelbart ikke super mange hænder, for at lave det tænker jeg. Da det vil være fedt, hvis OP eller evt. en anden havde overskud til i de forskellige situationer, lige at nævne: "Og dette vil nok være profitabelt så længe vi har over 15BB, på et board med disse stack omkring os."

Det skal lige siges, at jeg endnu ikke har fået kigget på denne video, men det var mit indtryk efter de første to, hvor jeg bare ikke fik det skrevet.


13-03-2015 09:13

Det er fint feedback Nitrrrrram tak for det! :)


13-03-2015 23:17

Hej Burnz
Hvis du skal spille den store sunday million så ser jeg gerne du laver en video ud af det ligesom du engang har gjort, savner nogle tour videos fra PokerStars :)


15-03-2015 18:19

Hey :)
Jeg syntes det er en lækker video og lærerigt for nye og mindre erfarne spiller (mig) :)

Hvis jeg skal komme med noget der skal arbejdes med, så er det kun rent teknisk.

Som de andre har nævnt, skal der arbejdes på kvaliteten af videoen. Der må være en løsning :)
Desuden virker lyden forholdsvis lav? Det kan også være det kun er mig?


Jeg er vild med at du spoler tilbage og tager hånden på bord 5 efter du har spillet KK (mener jeg) på bord 2/3 :)


Fed video! Glæder mig til noget mere af det :)




16-03-2015 12:04
chrismm skrev:Hej Burnz
Hvis du skal spille den store sunday million så ser jeg gerne du laver en video ud af det ligesom du engang har gjort, savner nogle tour videos fra PokerStars :)

Hej Chris - det kunne også være fedt! Der er den naturlige begrænsning at som videosponsor er Bet365 mest interesseret i at der bliver lavet videoer på deres eget software. Jeg kan godt vende den med @Dieb men umiddelbart så tvivler jeg på vi kan få det igennem. Nu spillede jeg så slet ikke SM i går, så der kunne jeg af gode grunde ikke lave video :)

jonasbk93 skrev:Hey :)
Jeg syntes det er en lækker video og lærerigt for nye og mindre erfarne spiller (mig) :)

Hvis jeg skal komme med noget der skal arbejdes med, så er det kun rent teknisk.
Som de andre har nævnt, skal der arbejdes på kvaliteten af videoen. Der må være en løsning :)
Desuden virker lyden forholdsvis lav? Det kan også være det kun er mig?

Jeg er vild med at du spoler tilbage og tager hånden på bord 5 efter du har spillet KK (mener jeg) på bord 2/3 :)

Fed video! Glæder mig til noget mere af det :)





Hey Jonas tak for feedback det er jeg glad for. Rent teknisk kan jeg desværre ikke gøre så meget mere som sagt - den opløsning jeg optager i er fint og det er nemt at se, så problemet må ligge i konverteringen til PN. Jeg skruer op for lyden næste gang :)


21-03-2015 00:55

Glimerende Video. Ja, det er rigtigt at stats ikke kan ses, men der er masser af spots at kigge på og jeg synes du forklarer fint. Enig i det meste dog her et par enkelte kommentarer.


8.55 bord1 enig i at vente med at skubbe 5bb til blinds rammer penis fætteren med 9bb bag, men vi er ved et atc spot og 74o er altså ikke skraldet nok så jeg ikke tager det eneste spot vi har med FE inden vi bliver blinded ud. Bord5 3bet pot oop plejer at være std - altså til 2000 - uanset hvor short SB er.


14m bord4 Udover at value bette 6x, som er fisket kan villain have nogle str kombos og andet float han kan bluffe, så det er ikke altid skidt at kalde hans donk på river, selvom jeg er enig i at readless er det et skidt kald.


20.30 bord5 Std at cc KJs på AKQr istedetfor min lead


22.35 bord6 du snakker om at spille lidt løsere når vi lige er ankommet til nyt bord - jeg spiller altid omvendt. Altså at spille tight og std range på et readless bord indtil vi har lidt mere info på folk og opretholde et troværdigt image vi kan bruge senere hen. Åbner derfor ikke A9s fra mp og det samme med AJo UTG+1 samme bord et par hænder senere.





29-03-2015 18:55

Hey Burnz, super god serie, og det kunne måske have været rart at se hvor dybt du kom i toursene. Men måske er serien ikke færdig endnu? En anden ting er de tanker, som du gør dig, som jeg også tænker mht de forskellige. Sjovt du så gør noget andet en gang i mellem end hvad du siger. Jeg sys personligt at jeg fik en del ud af denne serie, især en hånd i del 2, hvor du sidder med QQ (del 2 omkring 37 min. og hvor der bli'r overraiset og dine tanker dér, er rigtig gode og reflekterende.

Og en sidste ting. Hvilken software bruger du i forbindelse med stats?


29-03-2015 21:22
Shamran skrev:Glimerende Video. Ja, det er rigtigt at stats ikke kan ses, men der er masser af spots at kigge på og jeg synes du forklarer fint. Enig i det meste dog her et par enkelte kommentarer.

8.55 bord1 enig i at vente med at skubbe 5bb til blinds rammer penis fætteren med 9bb bag, men vi er ved et atc spot og 74o er altså ikke skraldet nok så jeg ikke tager det eneste spot vi har med FE inden vi bliver blinded ud. Bord5 3bet pot oop plejer at være std - altså til 2000 - uanset hvor short SB er.

14m bord4 Udover at value bette 6x, som er fisket kan villain have nogle str kombos og andet float han kan bluffe, så det er ikke altid skidt at kalde hans donk på river, selvom jeg er enig i at readless er det et skidt kald.

20.30 bord5 Std at cc KJs på AKQr istedetfor min lead

22.35 bord6 du snakker om at spille lidt løsere når vi lige er ankommet til nyt bord - jeg spiller altid omvendt. Altså at spille tight og std range på et readless bord indtil vi har lidt mere info på folk og opretholde et troværdigt image vi kan bruge senere hen. Åbner derfor ikke A9s fra mp og det samme med AJo UTG+1 samme bord et par hænder senere.



Altid en fornøjelse at høre dine tanker champ! Jeg er enig i at 74off nok burde være taget da vi kommer til at mange FE meget senere. Ellers er jeg som sådan ikke uenige i, omend det med at spille løst/stramt på et nyt bord er lidt afhængig af ens overall strategi :)


29-03-2015 21:25
Majid25 skrev:Hey Burnz, super god serie, og det kunne måske have været rart at se hvor dybt du kom i toursene. Men måske er serien ikke færdig endnu? En anden ting er de tanker, som du gør dig, som jeg også tænker mht de forskellige. Sjovt du så gør noget andet en gang i mellem end hvad du siger. Jeg sys personligt at jeg fik en del ud af denne serie, især en hånd i del 2, hvor du sidder med QQ (del 2 omkring 37 min. og hvor der bli'r overraiset og dine tanker dér, er rigtig gode og reflekterende.
Og en sidste ting. Hvilken software bruger du i forbindelse med stats?

Hey @Majid25 det er jeg glad for at høre! :) Der kommer helt sikkert en video og formodentlig 2 videoer mere, men der er nok materiale til rigtigt mange flere videoer og på nuværende tidspunkt er det tvivlsomt om jeg laver videoer som afslutter hele serien. Jeg bruger Holdem Manager 2 med en Custom HUD


06-05-2015 09:16

Hej Burnz.

Tak for en god videoserie, so far. Synes der er mange små fine pointer som man kan tage til sig i sit spil. Fik da personligt et par stykker omkring stacksizes og push.


Kvaliteten kunne som de andre har nævnt været en smule bedre, men når det så er sagt vil jeg give dig stor credit og thumbs up for at overhovedet og ville bruge din tid på at vise dit spil frem. - Ser frem til mere videomateriale.