$60.000 NBG race og Money Matrix på Betfair Poker

I oktober er der endnu en gang masser af value at hente på Betfair Poker. $60.000 er added til NBG racet og så er der ekstra value at hente i Money Matrix

I oktober fortsætter Betfair Poker med at køre deres store Natural Born Grinders race, igen med $60.000 i puljen. Vinderen løber af med $6.000 og i alt er der præmier til 120 spillere.

For dem der ikke kender Natural Born Grinders konceptet, så gælder det op at tjene så mange point som muligt i 3 ud af 4 uger. Du må gerne spille i alle 4 uger, men det er kun dine tre bedste resultater der tæller. Det betyder også, at du ikke nødvendigvis er låst til at spille alle 4 uger, men kan holde fri i én uge.

Som man så i sidste måned, så var der mange der startede stærkt ud, men som gik død i løbet af måneden. Derfor skal man ikke lade sig afskrække, selv om der er nogen der giver den ekstra meget gas i den første måned.




Oversigt over præmierne



For dem der husker NBG fra den gang Betfair var på Ongame, husker nok at der var stor aktivitet. Der er langt mindre aktivitet på Betfair Poker i dag, så det kræver også noget mindre rake for at få de gode placeringer i racet.

Scor op til $350 ekstra på Money Matrix

Udover NBG racet, så har man også mulighed for at score helt op til $350 ekstra, hvis man tjener 30.000 point. Det er rigtig god value for dem der ikke er VIP level 1-13. Er man 14 eller højere kan man ikke deltage. Så har man lige oprettet sig på Betfair Poker, så får man altså et ekstra boost.

Man tjener 20 point pr $1 i rake.

For at deltage i Money Matrix skal man bruge koden "VIPOCT" under "Rewards".






Kommentarer

03-10-2013 16:42

Betfair skyder igen lidt forbi den gruppe spillere, som er på en gammel flat deal, men som ikke raker nok til at kunne nå leaderboardet i NBG.

Jeg raker stort set ingenting for tiden, så det betyder ikke det store for mig, men jeg er i den gruppe, som bliver overset. På et tidspunkt raker jeg måske mere igen :-)


03-10-2013 16:47
7913 skrev:
Betfair skyder igen lidt forbi den gruppe spillere, som er på en gammel flat deal, men som ikke raker nok til at kunne nå leaderboardet i NBG.

Jeg raker stort set ingenting for tiden, så det betyder ikke det store for mig, men jeg er i den gruppe, som bliver overset. På et tidspunkt raker jeg måske mere igen :-)


Altså, man kan jo også sige at du med din deal er sikret en ret høj valueback uanset om du spiller eller ej. Også højere end hvis du deltog i MM. Men hvis du vil, så kan du altid komme over på det normale VIP program. Det er dog ikke at anbefale for dig. Husk at er man en gang blevet flyttet til det normale VIP program, så kan man ikke komme tilbage til sin gamle deal..

05-10-2013 23:54
PokerNet skrev:
Som man så i sidste måned, så var der mange der startede stærkt ud, men som gik død i løbet af måneden. Derfor skal man ikke lade sig afskrække, selv om der er nogen der giver den ekstra meget gas i den første uge.


Fixed it :-)

06-10-2013 00:25

Nogen sted man kan se antal points for minimum cash, fra det sidste par Natural Born Grinders? Så man kan finde ud af om det er muligt ved at Spille NL4 og Nl10 mixed


06-10-2013 00:45
Sneakyfox99 skrev:
Nogen sted man kan se antal points for minimum cash, fra det sidste par Natural Born Grinders? Så man kan finde ud af om det er muligt ved at Spille NL4 og Nl10 mixed


Tror jeg ikke at du skal satse på at det er :p

så skal der virkelig spilles en røvful hænder

06-10-2013 16:15

Der skal helt sikkert gives gas på NL4 og NL10. Men $11 SNGs burde man godt kunne klare det med.


06-10-2013 23:34

Nogen ide om hvordan man ser hvor mange points man mangler i forhold til Money Matrix? For havde spillet og tjent nogle VPP inden jeg aktiverede bonussen? Hvordan kan jeg set antal points jeg mangler for at lukke den næste bonus up? Altså ikke samlet men det antal jeg mangler, er det muligt?


06-10-2013 23:35
Sneakyfox99 skrev:
Nogen ide om hvordan man ser hvor mange points man mangler i forhold til Money Matrix? For havde spillet og tjent nogle VPP inden jeg aktiverede bonussen? Hvordan kan jeg set antal points jeg mangler for at lukke den næste bonus up? Altså ikke samlet men det antal jeg mangler, er det muligt?


gå ind under bonus der kan du se :)

06-10-2013 23:42

Der står ikke antal points jeg mangler, men kun det antal jeg skal opnå:)


07-10-2013 15:21

Hvordan for man udbetalt sine præmier? Jeg har optjent nok til 3$ og 7$ præmien men intet er kommet ind?


07-10-2013 15:46
Sneakyfox99 skrev:
Hvordan for man udbetalt sine præmier? Jeg har optjent nok til 3$ og 7$ præmien men intet er kommet ind?


de kommer ind automatisk, så prøv at tjek om de ikke er kommet, de bliver løbende udbetalt :)

07-10-2013 15:47

Hvordan kan jeg se det? For ligger ikke mærke til om Fx 3$ ligger kommer ind? Under bonus står de begge to stadigvæk som aktive derfor tænkte jeg bare jeg ikke havde fået dem endnu?


07-10-2013 15:51

kan du prøve at tage et Screenshot af det og ligge herind ? :)

du burde kunne se det på deres hjemmeside når du er logged ind, og så inde under transaktioner, der kan du både se hvor meget du ender med at få i rakeback, eller ja i andre bonuser som de overføre til dig, eller hvor meget du hæver/sætter ind.


07-10-2013 16:02


Her, hvis jeg kigger på optjente VPP har jeg optjent 626. Hvilket burde være nok til 3$ ved godt det små ting, men hvis det ikke går ind nogen på tidspunkt ville være trist i længden..

07-10-2013 16:04

sådan fungere det ikke :)

du skal først clear din nederste bonus før du kan få noget ud af dem oven på. altså først 181 så 7 så 15 etc etc.


07-10-2013 16:06

Har troede den anden bonus virkede selvom jeg havde en indbetalings bonus tak for hjælpen


16-10-2013 18:59

Så er det ved at være tid til den tredje uge.


04-11-2013 18:45

NBG kører i øvrigt videre i november. Der var ret fin value at hente i sidste måned, så mon ikke man også kan score lidt value i den her måned.


04-11-2013 20:35

Kan vi snart forvente PN giver lidt af deres 15-20% affiliateindtægter tilbage til de loyale brugere?


04-11-2013 20:42

Du kan nu altid få mig til at smile, Dalle. Dine procenter er (desværre) laaangt fra virkeligheden, specielt med den value Betair giver til sine spillere med op til 50% + bonus osv.

Men for nu at svare på dit spørgsmål, så har vi arbejdet på det rigtig længe, og vi arbejder stadigvæk på at finde en model der gør at vi igen skal have et race. For det synes vi sådan set er fair nok.


04-11-2013 22:45

Det er fordi jeg er en af de eneste der kommer med den slags spørgsmål, Dieb. Jeg er fint inde i hvor mange procenter I får - I er ikke de eneste affs jeg kender. Selv DS giver 15%, hvis man signer op som aff, og tvivler ret stærkt på Betfair ligger under det, så spar mig.

Hvor længe tager det at få lavet sådan en model, siden I "stadigvæk" er i gang. Det er jo ikke et hus der skal opføres, og man kan ikke sige, I ikke har erfaring i at stille en ganske normalt race op.

Det er frygteligt hvordan du kan tale ned til folk, og antage vi er dumme som døre. Har du glemt du har med pokerspillere at gøre eller lever du bare helt i din egen verden?

Jeg synes I skal færdiggøre den lange, seje og tidskrævende proces det er at sætte et race op, så brugerne faktisk kan få lidt retur for at støtte PN.


04-11-2013 23:39

Du ved jo lige præcis intet om vores forhold, og det er hele problemet i hele den her diskussion. Jeg og Henrik er de eneste der ved hvad PokerNet tjener, og deraf ender det (uden at det er hensigten) til at lyde som om at jeg taler ned til dig. Det gør jeg ikke, jeg kan blot gentage at dine tal laaangt væk fra hvad PokerNet nogen sinde tjener på en spiller på Betfair.

Hvis andre affs kan tjene 15% på Danske Spillere på Betfair, så er det da en oplysning jeg er meget interesseret i at få fat i, og deraf skal jeg da klart have kigget vores ting igennem. PokerNet er dog ikke større idioter, end vi naturligvis godt ved at vi ikke kan forlange 15% i det danske marked. Deraf ville Betfair jo have en udgift på hver $ i rake.

I forhold til hvad andre sider tilyder, så bliver du nødt til at adskille tingene. Hvis side x giver en bedre deal til affs, så har det jo intet at sige for den aftale man har på side y.

Du har helt ret i at det tager 15 minutter at opsætte et race, og deraf er det naturligvis ikke deri problemet ligger. Det tekniske spiller ingen rolle.

Problemet er at vi er Danmark, at Betfair har ændret hele deres organisation i løbet af det seneste år, og deraf er der rykket rundt på deres kasser.

Der skal overbevises nogle folk rundt om, og det er det vi i samarbejde med Betfair Danmark har arbejdet på i længere tid.

For jeg er enig i, at der naturligvis skal være value til spillerne. Så vi er altså på samme hold, og vi kæmper altså for den ekstra value til spillerne. Jeg prøver ikke at holde nogen for nar og vi har arbejdet med forskellige modeller.



05-11-2013 15:18

05-11-2013 15:46

15% af det Danske Spil tjener på en spiller. Det er jo ikke gross der snakkes om. Så hvis Danske Spil tjener 100 kroner, så får man 15 kroner.

Så hvis spiller x raker (omsætter) 100 kroner, så tjener (efter alt er trukket fra, skat, bonusser osv osv) DS måske 25 kroner som man så får 15% af = 3.75 kroner = 3.75% i det tilfælde. Altså laaaangt fra de 15% som du bliver ved med at snakke om.