Ladbrokes Poker skifter til iPoker d. 21 december

Fra d. 21 december er det ikke længere muligt at spille på MPN netværket gennem Ladbrokes, da Ladbrokes Poker skifter til iPoker netværket.

Lørdag d. 21 december er store flyttedag for Ladbrokes Poker. Her skifter Ladbrokes Poker nemlig fra MPN Netværket til iPoker Netværket. Ladbrokes Poker har lige fra begyndelse benyttet sig af softwaren fra Microgaming, men efter mere end 10 år siger de nu farvel og goddag til iPoker.

Da Ladbrokes Danmark kører med en noget passiv kommunikationsstrategi, er det endnu uvist hvad der sker med de danske kunder d. 21 december. Det forventer vi dog at have fundet en afklaring på hurtigst muligt.

Hvad vi dog ved er, at det ikke længere bliver muligt at modtage rakeback. Men bliver derimod en del af deres nye VIP program, som man kender det fra de andre sider på iPoker. Har man været det højeste VIP level på Ladbrokes Poker i løbet af de sidste 12 måneder, så får man automatisk en måned på højeste level af deres nye VIP system.

Da de fleste har været på 30% rakeback må det betyde, at de fleste kunder altså starter ud den første måned på det højeste VIP level. Hvor mange procent det giver tilbage, er der dog endnu ingen information omkring.

Ellers er forventningerne at deres nye promotions bliver større og bedre.


NordicBet Poker eneste side med licens på MPN netværket

Med skiftet til iPoker er der på nuværende tidspunkt kun to sider med dansk licens, nemlig NordicBet Poker og Unibet Poker. Men Unibet Poker smutter som bekendt fra netværket i starten af det nye år, hvorfor de af Ladbrokes kunder der ønsker at fortsætte med at spille på MPN netværket skal søge mod NordicBet.

Vi vil arbejde hårdt på at få stablet nogle store og eksklusive NordicBet promotions på benene i januar og fremefter.


Kommentarer

10-12-2013 19:37

10-12-2013 22:55

Kan da tyde på større tours også så på Ipoker måske.


10-12-2013 22:59

Jeg tror det får en meget lille indflydelse på trafikken. Problemet med skift til iPoker er, at de fleste der spiller Poker på MPN allerede spiller hos iPoker i forvejen.

Så mon ikke det bliver lidt ekstra spillere til iPoker, og noget færre til MPN.


10-12-2013 23:09

Er sørgeligt for et dansk perspektiv at vi går fra 3 til 1 ipoker clienter.

Havde Ladbrokes lavet dette move for et år siden havde det været super smart, da Bet365 havde monopol på ipoker, men siden Betfairs ankomst giver det ikke den store mening at skifte til ipoker.

Frygter lidt MPNs død, eller NordicBet trækker stikket, vi har i forvejen set Ongame og Boss dø siden den danske lovgivning kom og vi har ikke adgang til 888 og Full Tilt, ligesom .fr sider som man har i mange andre lande.

Alt i alt sørgelig udvikling fra et dansk perspektiv især set udfra NordicBet nu får et monopol.


10-12-2013 23:24

Betsafe har også skin på MPN, de har bare ikke fået lavet den danske klient. Men altså, Betsafe og NordicBet er jo alligevel det samme, så det det betyder nok ikke det store om det kun er den ene eller begge.

Men, vi kommer til at arbejde for at få noget NordicBet value. Det ser slet ikke så skidt ud endda.


10-12-2013 23:26

Så gerne 888 kom til DK :)


10-12-2013 23:30
MrNoller skrev:
Så gerne 888 kom til DK :)


Det så jeg også gerne, eneste sted jeg selv spiller. Lidt fordele skal der være ved ikke at bo i Danmark.

11-12-2013 00:01
Dieb skrev:
MrNoller skrev:
Så gerne 888 kom til DK :)


Det så jeg også gerne, eneste sted jeg selv spiller. Lidt fordele skal der være ved ikke at bo i Danmark.


Hvilke tours har de egentlig, og hvad med gtds og det?

11-12-2013 00:04

Synes jævnligt jeg støder på nogle decent promotions fra William Hill, tror også de kunne være interessante at få til Danmark..

@dieb

Går der nogen som helst rygter på markedet om nye sites der ønsker at komme ind på det danske marked? Eller kun om sites der flygter? ;)


11-12-2013 00:48

Det bliver måske dødsstødet for MNP netværket, men hvis der skal komme en eller 2 der bare tilnærmelsesvis skal kunne udfordre PokerStars, så tror jeg det bliver en god ting for Ipoker netværket.
Nu håber jeg bare ikke de går mere over til euro som de ellers ønsker, da Ipoker kunne blive en interessant partner, hvis lovgivningen i USA skulle blive liberaliseret. Jeg tro amerikanske spillere vil være mere tilbøjelig at spille om $ frem for euro


11-12-2013 01:14

@Dieb

Nu bor jeg selv i udlandet, hvorfor er det en fordel at kunne spille på 888? :D


11-12-2013 10:07

Ville også klart foretrække at de skiftede til 888, da Betfair allerede er på iPoker.

Synes dog det er et udmærket valg taget alt i betragtning. MPN har været rimelig dødt i lang tid, og fiskebestanden på iPoker bliver forhåbentligt forøget med alle de sportsbettere som Ladbrokes har.


11-12-2013 13:01
Professor Popcorn skrev:
@Dieb

Nu bor jeg selv i udlandet, hvorfor er det en fordel at kunne spille på 888? :D


Synes bare de har nogle fine turneringer, hvor modstanderne er piv ringe. Derudover en fin og stabil klient. Så et rigtig fint sted for en hyggespiller som mig.

11-12-2013 13:02

Og så har vi fået svar fra Ladbrokes. Danmark bliver først flyttet over til marts.


11-12-2013 13:09

Så man kan spille på sin ladbrokes konto på microgaming indtil marts?


11-12-2013 13:09

Det var godt nok lang tid, men fint med en klar udmelding :)


11-12-2013 13:25

Ja, man kan spille på MPN frem til marts.


22-12-2013 15:41

så ladbrokes har både MG og ipåoker indtil marts?


22-12-2013 19:58

Nej, Ladbrokes har MPN i Danmark til marts, hvor det så bliver muligt at spille på iPoker.

Er der nogen der kan mærke noget til, at Ladbrokes er væk?


15-01-2014 16:15

Hvis man kigger på tallene, så er MPN gået frem siden Ladbrokes forsvandt. De to ting har næppe noget at gøre med hinanden, men det ligner ikke at MPN har tabt noget med afgangen af Ladbrokes.


15-01-2014 17:07

tiderne skifte jo i poker.
Hvis man vil have mange spillere på sin software, så skal man da udvikle noget der på tæt på niveau med Stars og Full Tilt, men det der jo ikke pt.

Er det virkelig så svært og lave sådan en software egentlig?


15-01-2014 17:18
Dieb skrev:
Hvis man kigger på tallene, så er MPN gået frem siden Ladbrokes forsvandt. De to ting har næppe noget at gøre med hinanden, men det ligner ikke at MPN har tabt noget med afgangen af Ladbrokes.


Action for midstakes NLHE er umiddelbart ikke blevet mindre, dog synes jeg at den er blevet en smule mere regged. Ipoker sejler bare - dårlig action og dårlig software.

15-01-2014 19:00
MrNoller skrev:
tiderne skifte jo i poker.
Hvis man vil have mange spillere på sin software, så skal man da udvikle noget der på tæt på niveau med Stars og Full Tilt, men det der jo ikke pt.

Er det virkelig så svært og lave sådan en software egentlig?


Men FTP er jo netop beviset på, at en software i sig selv ikke er noget garanti for succes. Lige nu er FTP mindre end både iPoker og 888.

Det har alle dage handlet om likviditet. Hvorvidt at en super god software så er forudsætningen for at skaffe den nødvendige likviditet skal jeg ikke kunne sige.

15-01-2014 19:13

Jeg elsker MPNs software!

Jeg synes faktisk, der er en del mere action, efter at Ladbrokes er flyttet


15-01-2014 19:49

Hvor meget action er der på NordicBet nu på feks. nl 50
kan man spille 12-16 borde,og hvordan er niveauet derinde.


15-01-2014 20:19

Lige nu er der +20 borde kørende på 50 nl.

Jeg er ret sikker på, at man kan spille 12 borde


15-01-2014 20:57

Kender du niveauet derinde.


15-01-2014 22:05

Jeg tror ikke, der er forskel på niveauerne efterhånden, på de forskellige netværks


15-01-2014 22:25

Ok tak:)


16-01-2014 06:46

Det er desværre en stakket frist MPN har. Unibet er den altovervejende leverandør af likviditet til netværket og når Unibet flytter til egen software ramler det for MPN.

Unibet har haft omkring 1.2 millioner aktive kunder i 2013 (de spiller ikke alle poker:) og en sådan kundedatabase er helt umulig for MPN at genplacere på nogen som helst vis. En del eksisterende brands på MPN vil selvfølgelig forsøge sig med at tiltrække Unibet pokerkunderne og kommer også til at få succes med at få signet en del af Unibets regs op.

Fiskene kommer dog ikke til at flytte tilbage til MPN og er der nogen vindere i det her spil er det med sikkerhed PokerStars og eventuelt ”Unibet Ny Poker” såfremt de får det til at fungere at være alene uden likviditetshjælp udefra.