Hvem er med, Brassmaid her bord 372, chipleader :-)
500K på stars
Er ikke med, har sku ikke råd :=)
Voldsomt med 4000 spillere, held og lykke. Det kommer kun til at tage 10 timer at gå hele vejen :)
Jeg har 4k. Lavede et tåbeligt riverbet for lidt siden. Lå ellers godt.
26 k her ved anden pause, så det er ok
hehe ja
31K 769 tilbage
47k ramte lige en lækker river flush :-)
27k. En fisk doblede mig (næsten). Ramte set i jacks. bettede 2/3 pot både på flop og turn. På river havde jeg under 1/10 pot tilbage som jeg kastede ind og han folder.
lol er nede på 30k
gotta love da rockets, 40k :-)
60k
kalder en all in og han viser 56 jeg havde 55, han fanger str8 på river nede på 48k
28k i 3. pause. Har været på 36, men har ikke set én eneste anstændig hånd og når jeg sidder i position til at stjæle er der allerede blevet raiset kraftigt. Men ok, lige over avr. og der mangler at ryge to før vi er i pengene.
Edit:
Ja, så godt den hånd. Kigger lidt med på dit bord, når nu jeg keder mig ved mit eget.
68 k 271 tilbage
Kom op på 45k, men tabte så til en shortstack (10k) som sad med A6 mod mine JJ. Hånden efter forsøgte jeg mig med et steal, men uden held og nu hænger jeg med røven i vandskorpen med 19k
87 k
130 tilbage ligger nr 5
wow 185k
268k
300k
420k avg 217k 45 tilbage
500k
700k 31 tilbage
Hvad skete der. Jeg synes jeg så dig nede omkring 250K og så har du pludselig 700K?
Nu er du vist ved at være oppe hvor det er sjovt;-)
gl.
der var en venlig chipleader der bluffede med 2 queens bordet jeg havde bare den 3, :-)
blinds er 10.000/20.000 med 1000 i ante så et blind steal giver 39k. Så skal der ikke mange steals til.
Keep it going :-) super godt gået - det ser ud til at både Brønshøj og Vanløse kommer på FT :-)
ja lad os håbe det
øv jeg er den eneste dansker tilbage nu. :-(
ja det næsten ikke til at spille nu, næsten rent lotto
Du sidder dog ikke specielt godt i forhold til ham paperboy...virker pænt skarp!
Kan du ikke sætte dig ved siden af hende Karen og få lidt af hendes held :-) Det er da helt vildt!
ja det er anden gang hun fanger sidst str8 out på river
FINAL TABEL !!!!! weeeee
meget
ja det holder hårdt, kunne godt lige aa i bb
Du må da sidde og klappe i dine små svedige hænder hver gang der er en der buster :-)
ja det er lidt vildt
hmm mindre fedt at jeg skal møde klokken 8 på arbejde :-(
et eller andet siger mig at det ikke gør dig så meget alligevel når man tager omstændighederne i betragtning :-)
wow, det er sku flot, du er da inde i et helt ufatteligt tour rush for tiden ;)
yes dobbelt op
ja helt vildt
lol sidder lige og tænker over dengang man var i ekstase over at have vundet 500$ i tur :-)
a10
well - stadigvæk og 10 BB - du skal bare lige af med hende karen shortstaack
bahhh
yes
lækker handske - hvis jeg engang spiller mod dig vil jeg huske, at du limper med de store par :-)
det gør jeg nu ikke altid
5 plads er nu også ok