Neteller Card på vej

#1| 0

Så fik jeg en mail fra Neteller om at bestille kortet. Så vidt jeg har forstået, vil det blive afsendt med det samme:-)

Vh PB

01-08-2007 12:39 #2| 0

Ship it.

01-08-2007 12:41 #3| 0

lol, du var hurtigere end mig :)

/Dafne

01-08-2007 12:53 #4| 0

Jeg har ikke modtaget nogen mail :(

01-08-2007 12:56 #5| 0

Det lyder sateme som årets bedste nyhed....

@PBaek
Lav lige et indlæg når du står med det i hånden....

01-08-2007 13:38 #6| 0

YEEESSS!!!! Fik også mailen!!! var ellers lige "morgen" sur! men det var sku hurtigt overstået!!! SKRUUUUUB!!!

01-08-2007 13:54 #7| 0

Uden at I må hænge mig op på noget, er dette da vist en gammel nyhed? Jeg har i hvert fald op til 2 pokervenner (godt nok fra Mayfair, men må være same shit) der begge har fået det.


Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

01-08-2007 13:55 #8| 0

Lækkert. :)

01-08-2007 14:00 #9| 0

Sådan ser den ud!

Be amongst the first to receive the new GlobeWallet® Prepaid Card, brought to you in partnership with First Pay and Conister Trust PLC.

The fastest withdrawal option with better pricing
With the new Prepaid Card, you can spend funds from your NETELLER
e-wallet at over 1 million ATMs in 210 countries and over 25 million merchants worldwide. You can now do all of this for lower fees than most other prepaid cards!


Limited time offer - free activation for a limited time
As a gift to you, NETELLER will not charge any activation fees on your Prepaid Card. Simply request your card by emailing [email protected] before 8 August and we will ship your card to the address listed in your account—please ensure it's up to date!

We will notify you via email when your card has been shipped, along with providing your Personal Identification Number (PIN). This card will carry the “GlobeWallet” brand on it, which is supplied by our card services partner First Pay. Once you receive your card and PIN, follow the simple activation steps provided in your card envelope.

To learn more about the new Prepaid Card, including pricing, visit our website.

Should you have any questions or require assistance, please contact our Customer Service Team, 24 hours a day, 7 days a week.

Thank you for choosing NETELLER.

NETELLER Communications




Trusted by millions of members and thousands of merchants, NETELLER is the world's leading

01-08-2007 14:03 #10| 0

yup har også modtaget og bestilt... dejlig dejlig nyhed!!!!

01-08-2007 14:10 #11| 0

@Dokkedal

Som i ethvert andet firma er der forskel på kunderne, så det er nok derfor. Fedt du har nogle seje venner - hils!

01-08-2007 14:13 #12| 0

bechs

Wauw du har ret, jeg har nogle fine venner, hils dine ditto!

Asger Dokkedal
www.dokkedalpoker.dk

01-08-2007 14:27 #13| 0

England og Irland fik jo deres tilbudt før os i DK.

Har også bestilt mit :-)

01-08-2007 14:35 #14| 0

Er der nogen som på nuværende tidspunkt ved, om forældelsesreglen på 6mdr også gælder det nye kort?

01-08-2007 14:47 #15| 0

forældelsesreglen ?

01-08-2007 14:58 #16| 0

¨er jeg den eneste der ikke har modtaget den mail??

01-08-2007 15:09 #17| 0

@bertha

Nej du er ikke den eneste. Jeg snakkede med live support og fik dem til at bestille for mig.

01-08-2007 15:30 #18| 0

Maestro,

Når det gamle kort ikke havde været i brug i 6mdr, blev det skrottet, og man skulle ansøge om et nyt, hvilket var gratis.

Hvis det ny kort bortkommer, koster det $10 for et nyt. Hvis de selv annullerer det efter 6mdr, skal man jo holde øje med datoerne.

01-08-2007 15:33 #19| 0

okay, så er det jo bare med at shoppe løs.

01-08-2007 15:34 #20| 0

Har også fået mailen og straks send en mail afsted efter et nyt kort.. :P

01-08-2007 16:48 #21| 0

Hvor man bestiller man det kort på deres side?

01-08-2007 17:52 #22| 0

BlissY,

Du er forsent ude. Neteller optager ikke nye medlemmer, sorry.

01-08-2007 17:55 #23| 0

Er det ikke muligt at bestille kortet hvis man ikke har fået mailen??

jeg har været med-lem siden fødslen, og af neteller i 2-3mdr.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar