Så er det endnu en gang blevet tid til at vinde en nat med en kendt pokerspiller på Danske Spil Poker. Denne gang er det Danske Spil Pokers egen frontfigur AlexKP der er kastet i puljen sammen med 5.000 kroner.
Man vinder en nat med AlexKP og 5.000 kroner ved at deltage i en $6 turnering torsdag d. 26 september klokken 20.00 på Danske Spil Poker.
Husk også, at det er på torsdag klokken 20.00, at PokerNetteren Miwala afholder sin 10 års jubilæumsturnering for alle PokerNettere. Læs mere om den turnering her.
Læs mere om vind en nat med AlexKP her
Vind en nat med AlexKP og 5.000 kroner
Så godt kender jeg ikke reglerne. Heller ikke om natten kan foregå i en Pool (hvilket obv. vil være ret cool).
Dieb skrev:
Så godt kender jeg ikke reglerne. Heller ikke om natten kan foregå i en Pool (hvilket obv. vil være ret cool).
Tror ikke KP tør . .
Lækkert! Deltager selvfølgelig. Er det sådan at man må bruge de 5000 på at vinde Kp's penge.? Det ville jo være penge lige i lommen. ;-)
forventer at se Kp stake 100 randoms til at spille den vs at have 60% i sig selv under grindnatten
Den shipper jeg. Alex og jeg har en fælles bekendt vi kan bagtale, så det bliver sjovt.
Og skulle de 5k blive til flere, er det jo bare et plus.
:-)
Jeg knalder ham for 4000,-?
GMSpecter skrev:
Må man beholde de 5k og så bare tage med ham på Bernhardt?
Bump til KP!
Kunne være en interresant tripreport...
Jeg er klar... :)
Med uglen i poolen?
fijiviking skrev:
Med uglen i poolen?
FUCK!!
Den overskrift ville jeg sgu godt have fundet på :(
Var der ikke engang et børneprogram der hed uglen i hulen eller noget i den stil?
Rimer da på uglen i poolen ;-) måske en ny serie er på trapperne....
rojh83 skrev:
Var der ikke engang et børneprogram der hed uglen i hulen eller noget i den stil?
Rimer da på uglen i poolen ;-) måske en ny serie er på trapperne....
Jo det er sgu rigtigt :)
"Hvorfor uglen i hulen" hed det ...
Man kommer i tanke om nogle sjove ting.
En ny serie skulle måske hedde "Hvorfor hulen kom Kp i poolen?"
Uglen i hulen - hahah, det er sku mange år siden men husker det som var et i går :)
Er selvfølgelig tilmeldt og klar til imorgen aften ;-)
Vigtigt at klonke denne da jeg har lavet overskud mere eller mindre hver gang...
Og der er én grund til det:
Jeg har nemli regnet ud hvordan man tager dem ved halen!
Hahaaa KP, ja man bliver sku da næsten MISundelig hvis man ikke lige vinder denne turnering. ses på DS :)