Lasse N skrev:
Vi får aldrig nogen til at folde JT, som hånden er gået. Vores FD's bliver leaded turn 10/10 gange og hvis han på en eller anden syg måde har en flush, så folder han heller aldrig på noget tidspunkt.
Ellers er jeg enig med rask og sailor i at det er et fold. Han har 2,5bb investeret i potten da vi kommer til river, hvor han lige pludselig beslutter sig for at investere 20bb mere, med hvad?
Kan godt være jeg generalisere for meget i forhold til hvordan jeg selv ville spille hånden. Men jeg kan satens C/R turn med FD ligesom jeg kan gøre det med stærke made hands.
+Vi kan have par+FD med SD value.
Og når det er HU tror jeg bare aldrig han har en flush. Selvom han har FD+par tror jeg han CB'er flop 100%, da vi kan floate med dårligere, han kan sagtens flatte et C/R pgs af SD value etc.
Hvis vi laver hånden reverse og hero sidder med JT der faser et shove. Synes jeg det er et klart fold-især på NL100.
Vi skal altså have en formodmodning om at villian er i stand til at lave en stærk made hånd om til bluff.
Ville folk så bare sige "snap"??
Synes altid man ser kommentaren: "Han bluffer bare aldrig i det spot"
Det kræver selvfølgelig at vi kender villain og ved han er i stand til at lave store folds.
Redigeret af Riisager d. 31-08-2012 14:14